ACM.ro 2009

La sfarsitul acesta de saptamana are loc in Universitatea Politehnica faza regionala a concursului ICPC ACM. Ca si in anii precedenti Unibuc are 3 echipe inscrise in concurs.

Dupa cum am anuntat aici, anul acesta nu m-am mai ocupat de selectia finala si antrenarea echipelor Unibuc pentru acest concurs. Deci echipele universitatii au trei antrenori noi: Adrian Diaconu, Marius Dumitran si Mircea Pasoi (in ordine alfabetica). Toti sunt fosti olimpici si participanti la acest concurs (Adi si Mircea au fost chiar la o Finala), deci stiu foarte bine ceea ce trebuie sa faca. Le urez multa bafta si sa aiba rezultate mult mai bune decat am avut eu cu echipele pe care le-am antrenat!

P.S.: O sa urmaresc cu mare interes evolutia concursului... Sper sa fie pus clasamentul live pe internet, ca in fiecare an.

3 comments:

Florin Manea said...

Rezultatele concursului sunt aici. In mare se pot face aceleasi comentarii ca cele de anul trecut: topul a fost domniat iar de ucrainieni , o echipa din Unibuc a fost prima echipa "ne-ucrainiana" din clasament, Politehnica merge din ce in ce mai prost, echipele din Iasi merg bine. Surpriza placuta a fost anul acesta o echipa din Cluj.

Spuneam anul trecut ca stim ce trebuie sa facem pentru a ne pozitiona mai sus in clasament, dar ca nu imi este clar daca exista disponibilitate. Anul acesta nu a existat nici un fel de disponibilitate: antrenorii au vrut sa faca antrenamente, studentii nu prea au participat (cum am zis si anul trecut, o astfel de atitudine nu e de acuzat - fiecare are prioritatile lui). Totusi, nu puteam spera mai mult in conditiile astea. Poate la anul va fi ceva mai bine.

Florin Manea said...

Ar mai trebui adaugat ceva: Ma bucur foarte mult pentru cooptarea in Juriu a lui Mugurel Andreica, antrenorul echipelor din Politehnica, si un foarte bun propunator (si rezolvitor) de probleme de algoritmica. Felicitari lui Mugurel si celor care au avut aceasta initiativa!

Paper Research said...

Many institutions limit access to their online information. Making this information available will be an asset to all.