ACM.ro 2009

La sfarsitul acesta de saptamana are loc in Universitatea Politehnica faza regionala a concursului ICPC ACM. Ca si in anii precedenti Unibuc are 3 echipe inscrise in concurs.

Dupa cum am anuntat aici, anul acesta nu m-am mai ocupat de selectia finala si antrenarea echipelor Unibuc pentru acest concurs. Deci echipele universitatii au trei antrenori noi: Adrian Diaconu, Marius Dumitran si Mircea Pasoi (in ordine alfabetica). Toti sunt fosti olimpici si participanti la acest concurs (Adi si Mircea au fost chiar la o Finala), deci stiu foarte bine ceea ce trebuie sa faca. Le urez multa bafta si sa aiba rezultate mult mai bune decat am avut eu cu echipele pe care le-am antrenat!

P.S.: O sa urmaresc cu mare interes evolutia concursului... Sper sa fie pus clasamentul live pe internet, ca in fiecare an.