Doctoratul la Unibuc: de ce?

O intrebare care mi se pare fireasca avand in vedere postul precedent este: de ce am ales sa fac doctoratul la Unibuc?

Sunt cateva argumente (strict profesionale) pentru decizia asta:
- Inca din anul 2 de facultate am inceput sa lucrez cu domnul Profesor Victor Mitrana. Treptat au aparut si rezultatele, si publicatiile, si, practic, cand am terminat masterul aveam o mare parte din materialul pentru teza gata.
- In domeniul in care mi-am scris teza (modele de calcul inspirate de biologie) Victor Mitrana este un nume recunoscut. In consecinta reprezenta o optiune foarte buna pentru a-mi fi conducator stiintific pentru studiile doctorale.
- Sunt de parere ca, pentru o activitate de cercetare fundamentala, este cel mai important sa ai o echipa valoroasa in care sa te manifesti. Din punctul asta de vedere la noi in facultate e destul de bine (eu am lucrat in general cu Victor Mitrana si Radu Gramatovici, si am reusit sa obtinem rezultate bune).
- Daca vrei sa pleci, e bine sa o faci intr-un loc foarte bun (gen MIT, Carnagie Melon, etc. din State, sau Cambridge, LIAFA, Max Planck Institut fur Informatik, etc., dintre facultatile din Europa, pe domeniul informatica teoretica). In general pentru asa ceva trebuie sa faci o aplicatie serioasa, sa dai niste teste, nu e ceva canonic. Si, sincer, nu prea mi s-a parut ca merita sa dedic timp unei astfel de aplicatii, avand in vedere cele de mai sus.

Ceea ce pot sa spun cinstit este ca daca nu ar fi toate problemele organizatorice de care ma lovesc nu as regreta ca am urmat studiile doctorale la Unibuc. Din pacate, exista aceste probleme, si le-am tot intalnit la tot pasul, si la orice nivel.