ICPC ACM 2007 - Final

Sambata 27.10.2007 a avut loc faza regionala (Europa de Sud-Est) a concursului de programare International Collegiate Programming Contest organizat de ACM. Cum am povestit intr-un post anterior, la acest concurs au participat 3 echipe din Facultatea de Matematica si Informatica: Infoarena Coders (Mircea Pasoi, Adrian Diaconu si Andrei Grigorean), Devils (Marius Dumitran, Catalin Tiseanu si Mihnea Giurgea) si COL (Dan Ionut Fechete, Emilian Miron si Tiberiu Florea, antrenor Tiberiu Danet).

Cel mai bun rezultat al unei echipe din Romania a fost obtinut de Infoarena Coders (locul 4 in clasamentul general), insa, din pacate, acest rezultat nu este calificant pentru faza finala. Primele trei echipe clasate in acest concurs au fost din Ucraina.

Concursul (si, cred eu, clasamentul final) a fost afectat de propunerea spre rezolvare a unui set de probleme foarte usoare (sau, cele mai grele, cunoscute multora dintre concurenti ca probleme clasice); astfel, primele 7 echipe clasate in concurs (deci si Infoarena Coders, si o echipa din Politehnica) au rezolvat toate cele 9 probleme propuse, diferentierea fiind facuta la timpul de rezolvare (aici remarc performanta deosebita a echipei castigatoare care rezolvat complet, din prima incercare, toate cele 9 probleme in 2 ore, din cele 5 ore disponibile). Devils si COL au rezolvat cate 6 probleme (locurile 20 si 21 din 43 de echipe).

Pe scurt:
Bune: FMI are pentru al treilea an consecutiv cea mai buna echipa din Romania la acest concurs, echipa a rezolvat toate problemele din concurs (rar reusesti asa ceva fara sa castigi concursul), organizarea a fost mult mai buna ca in alti ani (felicitarii echipei de organizare din Politehnica), pregatirea pentru concurs s-a facut iar in comun cu echipele din Poli (pregatite de Mugurel Andreica) ceea ce a facut ca ele sa devina un fel de mini-concursuri foarte interesante.
Rele: nu ne-am calificat la finala mondiala, iar, din punct de vedere organizatoric, juriul trebuie improspatat (chief-judge-ul Lorina Negreanu, prof in Poli, a recunoscut acest lucru, si probabil va face ceva in acest sens), fiind oarecum depasit de (mai degraba, nefiind la curent cu) nivelul la care s-a ajuns cu problemele de olimpiada.

17 comments:

Cosmin Negruseri said...

Am bagat un post referitor la calitatea problemelor de la regionala acm aici: http://infoarena.ro/blog/putina-istorie-acm-icpc-seerc

Anonymous said...

si cum s-au selectat echipele ?

Florin Manea said...

S-a facut in facultate un concurs preliminar in urma caruia am ales 5 studenti: Emilian Miron, Ionut Fechete, Catalin Tiseanu, Mihnea Giurgea, Marius Dumitran (primii 5 la acel concurs). La ei s-au adaugat cei 3 care facusera parte din echipa care participase la finala ICPC ACM in 2007: Mircea Pasoi, Adi Diaconu si Tiberiu Florea, si Andrei Grigorean, medaliat la IOI in acel an. Apoi cei noua au hotarat singuri care vor fi echipele.

Anul acesta va fi organizat un concurs (sau, daca voi avea timp sa ma ocup, mai multe concursuri) de selectie in FMI, si vom forma 3 echipe cu cei care vor iesi pe primele locuri impreuna cu cei care vor veni din liceu cu premii la IOI, CEOI sau BOI (daca va fi cazul).

Anonymous said...

Din cate intaleg , 5 au fost selectati dupa un concurs , 3 i-ati adaugat fara concurs , si cel din liceu la fel ? Pai ce rost mai are concursul daca uni intra fara ?

Daca nu aveti timp sa pregatit de ce nu va ajuta altcineva sau nu se ocupa altcineva ?

Intelesesem ca in anii trecuti se facea o pregatire , acum se mai face ? Daca da in ce consta ?

Florin Manea said...

Pe rand: cei care intra fara concurs au dovedit ca au valoare prin rezultatele de la concursuri internationale de top. Meritele lor sunt incontestabile. Din experienta acumulata pana in prezent actuala modalitate de selectie e cea mai buna si a dat rezultate.

Am selectat totusi 5 din cei 9 reprezentanti prin acest concurs: nu as zice ca e chiar degeaba.

Referitor la pregatire: in fiecare an am facut in septembrie si octombrie cu echipele selectate (uneori si impreuna cu cei din UPB). Pregatirea consta in simularea unor concursuri acm, in conditii asemanatoare cu cele de la regionala.

In fine, eu astept cu mare interes sa se mai implice cineva in pregatirea asta, si chiar sa conduca echipele la concursuri, insa nu exista oferte...

Anonymous said...

Nu se poate spune ca e chiar degeaba , doar ca stilul acesta de selectia duce mai degraba la pareri subiective asupra celor care participa , in stilul asta nici un elev de liceu nu ar mai trebui sa participe la judeteana de info , ar trebui sa se duca cei care s-au calificat cu un an innainte , si ca sa exageram un pic , de ce sa mai facem nationala , sa mearga la internationala cei care au fost cu un an innainte la internationala ... stiu destule cazuri de regrese ...
Eu tind sa cred ca la un concurs toti sunt egali , in drepturi . Asta e si motivul pentru care in fiecare an apar alte persoane noi . La urma urmei un lucru de bun simt spune ca , "daca sunt atat de buni , pot sa participe si sa se califice din nou fara probleme" , in nici un caz nimic nu poate sa justifice "normalitatea" dumneavostra .
Selectia olimpicilor din liceu cum se face daca nici acestia nu dau nici un test ? Anul trecut stiu ca au intrat suficienti olimpici de anul 1 cat sa se formeze echipe numai din ei .
Din cate am intales calificarea are loc primavara , de ce nu are loc cumva dupa admitere tocmai pentru a da posibilitatea si celor care abia intra in primul an sa participe daca doresc ? Ne se poate realiza asa ceva ?
In procesul de pregatire cine se implica ? Doar profesori de la unibuc ?

Florin Manea said...

Echipele sunt selectate de mine, ca antrenor (acceptat/delegat de colegii mei, profesorii de informatica din facultate) al acestor echipe. Ca atare intreaga responsabilitate a rezultatelor si a alcatuirii echipelor este a mea, si mi-o asum. Evident ca e o chestie subiectiva. Cand va vrea si altcineva sa se implice in aceasta selectie voi tine cont de parerea sa (anul trecut a fost in acest rol Tiberiu Danet), si nivelul de obiectivitate va creste. Experienta imi spune ca modul in care se ia aceasta decizie este corect: FMI a iesit pe primul loc in clasamentul echipelor din tara cel putin in ultimii 3 ani.

In procesul de pregatire m-am implicat numai eu, antrenorul secund de anul trecut Tiberiu Danet, si antrenorul de la UPB, Mugurel Andreica.

Nu in ultimul rand mai trebuie sa tii cont si de faptul ca ceea ce fac eu cu ACM-ul este voluntariat: nu am nimic de castigat de pe urma acestui fapt, ma aleg doar cu niste timp consumat, cu niste nervi facuti de la tot felul de piedici birocratice, si asa mai departe.

Astept propuneri constructive de modificare a selectiei, plus voluntari in pregatirea/selectia studentilor. Ceea ce fac pana acum e ceea ce pot face singur.

Anonymous said...

Am citit raspunsul dumneavostra si pot sa spun ca sunt uimit de un lucru : sunteti deacord cu ideea ca tot ce conteaza sunt doar rezultatele ? Cred ca mai presus de tot este corectitudinea fata de studenti / participanti . Un concurs studentesc ar trebui sa aiba si alte obiective si nu doar castigul. Nu cred ca doar niste rezultate pot sa aplaneze faptul ca acesta nu este un mod obiectiv de a selecta participantii .
Eu nu consider nici faptul ca nici altcineva nu este interesant sa se ocupe de acest concurs un motiv pentru a face o selectia in genul acesta . Faptul ca tot ce faceti , din punct de vedere financiar direct nu va aduce nici un venit nu cred ca poate sa justifice un lucru facut pe jumatate .
Eu consider ca ori si ce activitate are motivatiile ei si inclusiv acesta trebuie sa aiba o motivatie pentru a creea preambulul continuarii ei . Pana la urma trebuie sa existe o satisfactie daca inca va mai ocupati pentru ca daca nu , nu vad cum cineva va poate obliga sa continuati .
Foarte important cade in cv ( poate chiar mai mult ) numai participarea ( rezultatele nu mai incap in discutie ) pentru ori si ce student si consider ca acest mod descurajeaza revenirea in anii urmatori a altor studenti care ar putea sa faca o figura serioasa .
In mesajul precedent va intrebam despre organizarea preselectiei concursului ....

Florin Manea said...

Atat timp cat exista niste criterii pe care le aplic consecvent in fiecare an, indiferent de numele celor carora li se aplica, inseamna ca nu favorizez anumiti studenti. Cei care au fost selectati din facultate au fost primii 5 de la concursul de selectie: un criteriu cat se poate de transparent. Cei care au fost la finala ACM au fost selectati. Cei care au luat medalii la IOI si de care am aflat in timp util (inscrierea la ACM este la inceputul lui septembrie) au fost selectati. Astea sunt criteriile mele de cativa ani. Atat timp cat sunt singurul care ma ocup de asa ceva e normal sa fac aceasta activitate in modul in care consider de cuviinta. Feedbackul (studenti + colegi) a fost pana acum pozitiv, rezultatele au fost pozitive.

Daca vrea cineva sa schimbam regulile de selectie, sa imbunatatim procesul: OK, chiar as sustine o argumentatie corect construita in acest sens. Dar cine vrea sa schimbe, sa puna si umarul. Este nevoie de: probleme pentru concurs, suport tehnic in timpul concursului, oameni care sa asigure supravegherea salilor in timpul concursului, etc.. Atentie toate astea se desfasoara in week-end, caci doar atunci putem folosi laboratoarele facultatii. Anul trecut am fost ajutat partial de Mircea Pasoi, de Adi Diaconu, de Tiberiu Florea si de Radu Obada, in masura in care le-a permis timpul. Primii 3 abia revenisera de la finala ACM de la TOkyo, si sunt convins ca am facut cea mai buna alegere incluzandu-i din oficiu in echipe, si folosindu-i ca ajutoare in punerea in fapt a unui concurs de selectie. Anul asta ei nu vor mai putea sa ma mai ajute: vor fi participanti in concursul de selectie, la fel ca orice student interesat al facultatii.

Cand vorbeam de beneficii sper ca ti-e clar ca nici nu s-a pus problema de recompense financiare: nu urmaresc asa ceva. De asemenea, nu ma ajuta nici in cariera mea de cercetator faptul ca am fost antrenor la ACM. In orice caz, nu ma ajuta mai mult decat premiile pe care le-am obtiunt eu la olimpiade, la concursuri, sau pe mai stiu eu unde. Cred ca principalul factor care ma face sa ma mai ocup de ACM este impresia ca daca nu mai fac eu, nici nu se va mai face; ar fi pacat ca studentii din FMI capabili de performanta sa nu mai participe la concurs - mai ales cand suntem facultatea de pe locul 1 in Romania la acest concurs. Daca se va mai oferi cineva sa participe la organizarea concursului, ma pot retrage cum s-au retras si cei care erau antrenori cand eram eu student... Dar oare cand va aparea acest potential antrenor?

greco said...

Deoarece Florin m-a intrebat ce parere am despre discutiile de aici, o sa-mi dau si eu parerea in legatura cu selectia pentru concursul ACM. Mentionez ca fac parte din echipa care s-a calificat la finala de anul trecut de la Tokyo.

Sigur ca exista aspecte care pot fi imbunatatite in legatura cu desfasurarea concursului, asa cum absolut orice activitate competitiva de pe lumea asta poate fi imbunatatita. De exemplu, e adevarat ca un student care nu a facut parte din loturile nationale de informatica poate destul de greu sa afle si sa participe la selectie in primul an. Totusi, experienta tuturor anilor anteriori arata ca procentul celor care reusesc sa se claseze bine la acest concurs dar care nu se intereseaza din timp in legatura cu selectia din primul an tinde foarte clar la 0. In anul in care am facut parte din echipa clasata pe locul 2 si calificata la finala mondiala am intrebat in stanga si in dreapta cum pot participa la selectie si am si facut lucrul asta, desi ulterior m-am calificat si la Olimpiada Internationala de Informatica, lucrul care mi-ar fi permis sa particip oricum.

Nu mi se pare ca rezultatele sunt singurul lucru care conteaza, dar in cazul ACM-ului cred ca rezultatele sunt de departe cel mai important lucru. Sunt foarte putine persoane interesate de un concurs desfasurat in conditii improvizate din cauza lipsei de interes, care iti consuma mult timp si in urma caruia se califica maxim o echipa din facultate (de obicei, niciuna).

Ar trebui facuta o promovare mai buna, inclusiv printre elevii de clasa a 12-a care se pregatesc sa dea la UNIBUC. De exemplu ar putea scrie pe prima pagina a site-ului facultatii ca acest concurs e deschis si celor care sunt clasa a 12-a si isi propun sa vina in facultatea noastra. Dar, dupa cum a spus si Florin, e cam greu atata timp cat nivelul de interes e foarte scazut. Pari sa sustii ca decat sa se faca ceva in stilul in care se face acum mai bine nu se face deloc, lucru cu care nu pot fi de acord. Pe aceeasi logica, ar fi mai bine sa inchidem facultatea de tot decat sa acceptam ca ea mai are unele mici (sau mari) probleme. Esential e ca acest concurs exista, si putem spera ca el va fi imbunatatit in anii care vor veni, daca vor exista persoane destul de competente si dispuse sa-l imbunatateasca.

Iar legat de criteriile de selectie... sunt pur si simplu "niste" criterii. Parerea mea e ca nu sunt neaparat cele mai bune. Poate ca ar fi mai corect sa dea toata lumea concurs, indiferent de rezultatele lor din anii trecuti. Dar asta nu inseamna ca ma revolt in vreun fel in legatura cu ceea ce se intampla in momentul de fata. La fel, cand va exista o implicare mai serioasa vor exista mai multe persoane care sa se dea de ceasul mortii legat de procesul efectiv de selectare al echipelor. Care, dupa cum spune si Florin, si-a demonstrat pana acum eficienta.

laura said...

Bineinteles ca intr-un concurs aduci valorile cele mai bune pe care le ai. Pentru ca rezultate = un renume mai bun pentru facultate.

Mi se pare stupid sa trimiti pe unii care nu au nici o legatura acolo, doar pentru ca ei au nevoie de o participare la ACM pe CV. Daca esti in stare sa participi la ACM facand parte din echipa unibuc foarte bine, daca nu - poti participa la ACM "pentru CV" provenind de la orice facultate de stiinte exacte din Romania.

Anonymous said...

greco , in mare parte iti dau dreptate insa eu consider ca trebui incurajati studentii care vror si au potential ( la urma urmei cine o sa mai participe daca tu pleci in state :P ). eu interesandu-ma de acest concurs am vazut ca pe situl facultatii nu scria nimic legat de posibilitatea participarii elevilor de clasa 12 ..ci mai degrba se arata clar ca doar studentii fara anii terminali pot participa . Din tot ce aflu intaleg ca este o lipsa de inters legata de acest concurs ceea ce evident nu poate sa ma bucure .
Eu sustin ca decat ca nici un motiv nu este indeajuns pentru a fi obiectiv ( nici decum ca mai bine nu se face nimic ). Si chiar vreau sa se faca treaba pentru ca intr-un fel concursurile imi creaza o oarecare nostalgie . Si vreau in acelasi timp sa pierd daca e sa fie altii mai buni , dar vreau sa pierd la calculator si nu la "masa verde" .
Da , am vazut si eu rezultatele de la ultima etapa a concursului . Am vazut ca echipa infoarena-corers s-a pozitionat intre primele insa nu suficient sa se califice ... insa am vazut in acelasi timp si faptul ca celelalte echipe de la unibuc au fost destul de jos , nu judec eu ca nu am avut implicatie in nici un proces de pregatire si doar un concurs nu e suficient sa arate daca intradevar puteau mai mult ( si stiu cum au fost subiectele si care au fost bubele concursului )
Eu nu cred ca ma revolt .. daca m-as revolta nu ar fi totul doar o discutie pe un blog . Dupa cum ai vazut am pastrat o decenta in tonul discutiei . Ori si cum ideea nu era sa arunc cu piatra in balta ci sa imi exprim opinia asupra unui fapt care nu mi se pare corect . Daca nu as face asta probabil ca la fel de bine m-ai putea pune si pe mine in acelasi colt cu cei care sunt nepasatori fata de acest concurs .
laura , din cate stiam acest concurs este intre studenti si pentru studenti si nici pe departe pentru facultati . La liceu nu particip pentru faima liceului ci pentru mine personal ( ca sa nu spun ca este cel putin ciudat faptul ca stundetii sa participe pentru faima unei facultati dar care , la randul ei nu este interesata de concurs ) . Si chiar nu sunt deacord cu faptul ca doar cativa "au legatura" cu subiectul . Modul acesta superioar de a trata lucrurile nu cred ca ajuta pe nimeni . Si da , si eu sunt deacord cu cel mai bun sa castige , si credeam ca este clar asta , doar ca sa aiba toti sanse egale sa arate ca sunt buni , cer prea mult ? Concururile au importanta pentru cv fie ca vrei sa accepti asta fie ca nu . Participarea la ele are un rezultat dublu .. ori si cum , nu cred ca exista cineva care sa fi participat si sa nu fi trecut asta in cv . Vezi astfel de rezultate la concursuri in cv-urile majoritatlor cadrelor didactice de la unibuc. Si daca spun asta nu inseamna ca acesta este motivul principal pentru participare si ca alte nu ar mai fi ... ( cel puti eu stiu ca la mine nu asta este ... ) doar ca pana la urma este un rezultat profesional si acesta .

Florin Manea said...

Off topic: Il rog pe interlocutorul anonim sa aiba mai multa grija la exprimare: "Eu sustin ca decat ca nici un motiv nu este indeajuns pentru a fi obiectiv ( nici decum ca mai bine nu se face nimic )"... E greu de citit cand sunt atatea greseli. De asemenea e civilizat cand avem deja o discutie atat de lunga sa ne si prezentam fiecare.

In rest: faptul ca iti dai cu parerea nu arata ca iti pasa. Vino si participa la selectie, vino si ajuta la pregatirea concursului. Atunci se vede daca iti pasa sau nu. Statul pe bara si comentariile nu duc niciunde.

Calina said...

Referitor la faptul ca nu isi spune numele, chestia asta denota o lipsa de asumare a parerilor, adica atata vreme cat nu iti asumi identitatea nu prea ai cum sa iti asumi parerile pe care le ai. Faptul ca spune ca nu e un succes al facultatii ci un succes personal arata defapt interesul pentru ce se intampla in jurul lui, adica fiecare dintre noi avem o afiliere, apartinem unui grup, suntem un produs al respectivei institutii de invatamant. Dupa ce evaluezi o facultate? dupa oamenii pe care ii formeaza.
Sunt absolut convinsa ca anonymous habar nu are de ce fac diferite lucruri de cele mai multe ori voluntare, unii oameni din facultati.
Probabil isi imagineaza ca din lipsa de ocupatie sau cine stie ce alte interese.
E chiar atat de deplasat sa incerci ca si cadru universitar sa incerci sa mentii un renume si o calitate institutiei din care faci parte?
sa nu se ajunga sa iti fie jena sa spui ca ai absolvit si reprezinti respectiva scoala....Iar renumele sa masoara in rezultate.

Anonymous said...

Imi cer scuze pentru gresala , am modificat textul dupa ce l-am scris si nu am recitit :
"eu sustin ca nici un motiv nu este suficient pentru a nu fi obiectiv" ...

"In rest: faptul ca iti dai cu parerea nu arata ca iti pasa. Vino si participa la selectie, vino si ajuta la pregatirea concursului. Atunci se vede daca iti pasa sau nu. Statul pe bara si comentariile nu duc niciunde."

Din pozita mea actuala nu pot decat sa ma gandesc daca sa particip si cum sa particip la selectie . Nu am ajuns inca in punctul in care sa imi permit sa zic ca pot sa fac o pregatire a celorlalte persoane . Statul pe bara si datul cu parerea este singurul mod in care va pot spune ce nu consider in regula .
Scopul meu a fost sa va spun parerea mea . Dumneavostra sunteti singurul in masura sa faceti schimbari . Si in unul din posturile precedente reiese ca anul acesta toti vor da acea proba de calificare .
Cand voi ajunge la stadiul in care voi putea sa ajut cu ceva o sa o fac . Dar o sa fie greu cand vad ca numai faptul ca imi dau cu parerea ma face sa ma simt personajul negativ.

calina : eu tind sa cred ca la concursuri fiecare participa pentru el . ( altruismul legat de participarea in numele facultatii este exagerat ) . Si inca ceva .. faci multe presupuneri legate de persoana mea care sunt mai degreba rautati gratuite . Citeste la rece ce am scris si incearca sa intalegi ce vroiam sa spun . Poate nu sunt ideile mele excelente . Poate sunt eu necopt .. poate .. insa macar incercati sa vedeti lucrurile si din alte perspectiva .

Nu m-am prezentat dintr-un motiv lesne de intales si nici nu o foi face . Scopul meu a fost atins si ma voi opri aici . Nu am degand sa incep sa ma cert cu nimeni si ca ultima idee , " rezultatele pentru renume prin orice mijloace nu sunt chiar cheia spre succes" .

Calina said...

Nu ma refeream la a participa din altruism ci la faptul ca la acel concurs tu reprezinti o unitate de invatamant al carei produs esti.

Ceea ce ti-am spus nu sunt rautati, ci am vrut sa iti atrag atentia asupra unei atitudini nepotrivite pe care o ai, faptul ca iti este frica sa iti asumi ceea ce ai scris. Ce crezi ca patesti? crezi ca iti va face cineva vreun rau ? crezi ca nu vei fi selectat in echipa din acest motiv? Pacat daca asta estee ceea ce crezi....inseamna ca nu ai prins nimic din spiritul facultatii pe care o urmezi si ca oamenii de care te-ai lovit pe acolo nu au reusit sa iti insufle nimic..... pacat asta e una din chestiile care face diferenta intre facultatea de mate si restul facultatilor....

Sper sa constati chestia asta pe parcurs si mai ales cand ai sa faci parte din diverse grupuri, si atunci ai sa apreciezi poate mai mult ceea ce incearca oamenii din facultatea aia sa faca.

Vreau sa precizez un lucru, nu iau apararea facultatii aiurea si ca as avea vreun interes. Am absolvit-o deja de ceva vreme, nu mai am nici o legatura cu facultatea, lucrez in tr-o companie, insa multe lucruri pe care le-am invatat(si nu ma refer la cele tehnice)le-am invatat de la oameni de acolo.
Am facut parte din mai multe echipe cu oameni formati in diverse locuri...si mi-am format si eu niste pareri...

Andrei Grigorean said...

Draga domnule anonim,

Dupa cum probabil stiti, olimpicii nationali si internationali sunt admisi in FeMeI (ce mult imi place sa scriu asa) fara examen si cu bursa. Ce parere aveti despre acest lucru? Nu vi se pare un lucru total deplasat si incorect, stimabile? Cum, cel care este pe locul 181 nu intra din cauza nenorocitului aluia de olimpic... Cata discriminare!

Chiar daca unora dintre noi nu ne place, olimpicilor li se recunosc cateva merite pe plaiurile mioritice. De exemplu pot sa faca doua facultati de stat, au bursa.... si pot sa participe la ACM in primul an fara sa dea examenul de selectie (o adevarata blasfemie Florine). De ce? Pentru ca MERITA.

Din cate am inteles domnule anonim, nemultumirea dumneavoastra provine din faptul ca nu toti cei 9 participanti sunt alesi in urma concursului de selectie. Intamplator, cei care vor fi anul I au a doua tabara de pregatire a lotului national de informatica in timpul concursului de selectie de anul acesta. Am impresia ca la fel a fost si anul trecut. Ce ar trebui sa facem in aceasta situatie? Ignoram medaliatii la IOI, nu?

Florin, in calitate de antrenor, decide cum vrea el cine participa la ACM - asta e adevarul. E singurul care se ocupa de asa ceva in FeMeI (sau aproape singurul). Universitatea e invitata, si nu X sau Y individ. Ar putea foarte bine sa traga la sorti participantii. Faptul ca le-a acordat baietilor de anul trecut calificati la finala si mie dreptul de a participa mi se pare o decizie foarte buna si foarte normala.

De unde ideea ca cea mai "buna" selectie este cea mai "transparenta" si mai "obiectiva"? Lotul USA pentru IOI este ales 100% in mod subiectiv de Rob Kolstad, antrenorul lotului lor.

La noi anul acesta vor fi 6 locuri pentru care se va putea bate toata lumea, inclusiv cei din clasa a 12a. Celelalte 3 locuri vor fi ocupate de cei cu rezultate internationale ce vor fi in anul I.

In acest an voi da si eu concursul de selectie. Ne vedem pe 14 iunie maestre!