Un Nou Blog

Tiberiu Florea, unul dintre componentii echipei Unibuc participanta la finala ICPC ACM 2007, si-a inaugurat blogul. Primul articol suna bine, sa sepram ca si cele ce vor urma vor fi la fel (cu "opiniile surprinzatoare" de rigoare, formulate in "cuvinte care doare"). Oricum, pana sa mai scrie Tiberiu un nou articol, ne putem satisface curiozitatea referitoare la proaspatul "blogger" citind unele din posturile sale de pe blogul infoarena, privitoare la concursurile de informatica: aici sau aici. Am adaugat noul blog in blogroll, si ii urez lui Tiberiu sa aiba cititorii pe care si-i doreste.

2 comments:

Tiberiu Florea said...

Mulţumesc pentru încurajări. Sper ca blogul meu să fie unul interesant pentru cititori, şi să ne facem amândoi auziţi în "blogosferă" (ştiu că îţi place cuvântul ăsta în mod deosebit). :P

Florin Manea said...

Eu nu sunt interesat direct de ideea de a ma face auzit in blogosfera (asta ca tot era vorba la un moment dat de "bloggerul roman tipic"), ci mai degraba mi-as dori ca blogul meu (care e mai degraba orientat catre cercetarea pe care o fac, in domeniile care ma intereseaza) asta sa fie citit de cei care lucreaza in aceeasi directie cu mine, din tara sau din afara. Sigur, nu pot zice ca nu mi-ar place sa fie citit si de altii, desi nu imi dau seama in ce masura ar putea fi interesante informatiile de aici pentru cineva care nu are nici o treaba cu cercetarea din informatica-teoretica. Mai in gluma mai in serios, imi aduc aminte ca mi-am facut blog ca sa am unde pune si eu o lista de lucrari, un cv si alte cateva informatii despre mine, fara a fi nevoie sa imi fac o pagina web, in sensul clasic.