Sustinerea tezei de doctorat

Am terminat in cele din urma si cu sustinerea tezei. Din fericire a avut loc la data dorita de mine: 19 decembrie, ora 18:30. Amfiteatrul in care a avut loc prezentarea a fost plin, spre mirarea mea si contrar traditiei din facultate, in general audienta la doctorate fiind redusa.

Titlul tezei a fost: Networks of Bio Processors, tratand o serie de modele computationale recent introduse, inspirate din biologie, din punctul de vedere al puterii de calcul. Conducatorul stiintific a fost Profesorul Victor Mitrana.

Din reactiile celor din sala pot spune ca prezentarea a fost ok, si ca, in general, lucrurile discutate au starnit interesul acestora. Parerile comisiei au fost laudative: toti cei 3 referenti (Tudor Balanescu, Ioan Tomescu, Jurgen Dassow), cat si conducatorul stiintific, au evaluat teza cu calificativul maxim, si au recomandat acordarea distinctiei Summa cum Laude. O mentiune speciala pentru referatul profesorului Dassow, care continea o interesanta parte de remarci critice si de sugestii pentru continuarea studiului.

Ramane de vazut ce va urma (ca tot am fost intrebat de Cosmin)... Ca prim pas, probabil voi avansa in ierarhia academica, pe un post de lector. De asemenea, voi incepe cautarea unor burse post-doctorale; probabil ca ma voi orienta catre o bursa Humboldt. In rest, ca si inainte: voi continua sa studiez, sa scriu articole, sa merg la conferinte, si tot ceea ce inseamna activitate de cercetare.

8 comments:

Cristina Sim said...

Felicitari . As fi vrut sa vin si eu la sustinerea tezei, dar din pacate nu mi-a permis timpul. Mai aveam loc? :)

Florin Manea said...

Multumesc pentru felicitari. Mai era loc... a fost plin, dar nici chiar asa :) M-am bucurat ca au fost chiar multi studenti.

robynete said...

No felicitari sherifule. Abia astept sa dai o bere...

greco said...

Foarte multe felicitari! :) Imi pare rau ca nu am putut sta pana la sfarsit, dar parerea mea e ca titlul si distinctia primite sunt meritate pe deplin (cu toate ca mai e mult pana sa pricep tot ce scrie prin lucrarea prezentata).

Cat mai multe realizari si in continuare!

Florin Manea said...

Robynete: pai te astept in Bucuresti, si dau si o bere :)

Florin Manea said...

Greco: Multumesc pentru felicitari si pentru apreciere. Ma bucur ca ai venit si sunt convins ca daca ai citi atent teza ai intelege mare parte din ea. Iti urez si eu tie cat mai mult succes in Lumea Noua :)

Cristian B. said...

"daca ai citi atent teza"... Am o astfel de ocazie, sa o pot citi pe undeva? Pe unde e publicata? Si daca tot am adus vorba de asta, m-ar interesa si the "graduation papers (both for BSc and MSc)". o:-)

Florin Manea said...

http://flmanea.blogspot.com/2007/12/phd-thesis-and-slides.html

Da-mi un mail, si iti trimit teza, si cred ca si celelalte lucrari (nu stiu sigur daca mai am lucrarea de licenta in format digital).